seolearning

ساخت وبلاگ

هدف از طراحی فضای آموزشی ،حل کردن روابط فضایی مورد نیاز جهت فر ایند اموزش است.

به این معنا که فضا هایی که امر اموزش در هر رشته ای نیازمند ان فضا ها و امکانات است، به چه صورت و با چه نظمی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانند هدف نهایی را به بهترین صورتی حاصل کنند.در این صفحات سعی بر ان شده که بر اساس تقسیم بندی انجام شده، عملکرد جزئی هر بخش و هر فضا را به تفکیک بر اساس نور و فرم و روابط و مصالح  و… بررسی و ذکر نماییم.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 8 اسفند 1398 ساعت: 2:46

قصد معرفی افزونه آمار وردپرس فارسی را داریم که با استفاده از این افزونه میتوانید آمار کاربرانی که به سایت وارد می‌شوند را به همراه اطلاعاتی دیگر مشاهده کرده و به دست آورید. سپس با بررسی آمار ماهیانه و روزانه سایت روی بخش‌های سایت که ترافیک خوبی دریافت کردند بیشتر کار کرده و در عین حال برای صفحاتی که کم کاری شده تلاش کنید تا آنها را هم بهبود دهید.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 8 اسفند 1398 ساعت: 2:44

کنسول جستجوی گوگل (Google  Search Console) برند جدیدی از کمپانی گوگل است که اخیراً گوگل برای به دست آوردن کاربران بیشتر نام آن را به کنسول جستجوی گوگل تغییر داده است.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 8 اسفند 1398 ساعت: 2:42

مدیریت کلاس درس برای آموزش دانشجویان بی انگیزه: مدیریت کلاس درس اولین سطح مدیریت آموزشی است و پایه ی سطوح بالاتر محسوب شده و درشکل دادن به ساختار آموزش و فرایند تدریس و ساخت شخصیت و روند ذهنی، عاطفی، آموزشی و تربیتی دانشجویان و ارتقای کیفی نظام آموزشی نقش اساسی دارد.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : مدیریت کلاس درس برای آموزش دانشجویان بی انگیزه, نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 14:44

دکوراسیون کلاس درس بهتر است حالتی شاد و مفرح داشته باشد تا دانش آموزان در فضای کلاس درس احساس خستگی و کسالت نکنند. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی کلاس درس را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون کلاس درس, نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 188 تاريخ : شنبه 3 فروردين 1398 ساعت: 14:31